Ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA)
απαρτίζεται απο μεγάλες βιομηχανίες που παράγουν αυτοκίνητα σε Ευρώπη και Ιαπωνία.
Οι προδιαγραφές του ACEA είναι πιο κοντινές στις Ευρωπαϊκές συνθήκες οδήγησης
& γενικά είναι αυστηρότερες απο τις αντίστοιχες αμερικάνικες.
Κατηγοριοποιούν τις εφαρμογές των λιπαντικών με λατινικά γράμματα :
Α#/Β# –> Για κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου σε επιβατικά και ελαφρά φορτηγά αυτοκίνητα
Α1/Β1 –> Για κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου , ειδικά σχεδιασμένους για χρήση χαμηλού ιξώδους / χαμηλής τριβής.
Α3/Β3 –> Για γενική χρήση σε μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου .
Τυπικά χρησιμοποιείται σε παλαιότερα οχήματα.
Α3/Β4 –> Για βενζινοκινητήρες υψηλής απόδοσης και πετρελαιοκινητήρες άμεσου ψεκασμού , κατάλληλο επίσης και για εφαρμογές που υπάγονται στην Α3/Β3
Α5/Β5 –> Για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής σε κινητήρες υψηλής απόδοσης , βενζίνης και πετρελαίου, σχεδιασμένους ειδικά για χρήση λαδιού χαμηλού ιξώδους / χαμηλής τριβής.
Προσφέρει οικονομία καυσίμου 2,5% σε σχέση με ένα λάδι 15W-40.
C#–> Λιπαντικά Low / Mid SAPS για οχήματα εξοπλισμένα με συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων ( καταλύτες / φίλτρα σωματιδίων )
C1 –> Low SAPS με χαμηλό HTHS Για χρήση σε υψηλής απόδοσης κινητήρες πετρελαίου , με υψηλής απόδοσης αντιρυπαντικά συστήματα , όπως τριοδικούς καταλύτες και φίλτρα
σωματιδίων .
Χαμηλή περιεκτικότητα θειούχου τέφρας ( <0,5%)
C2 –> Mid SAPS με χαμηλό HTHS Για χρήση σε υψηλής απόδοσης κινητήρες πετρελαίου , με υψηλής απόδοσης αντιρυπαντικά συστήματα , όπως τριοδικούς καταλύτες και φίλτρα
σωματιδίων .
Χαμηλή περιεκτικότητα θειούχου τέφρας ( <0,8%)
C3 –> Mid SAPS με υψηλό HTHS Για χρήση σε υψηλής απόδοσης κινητήρες πετρελαίου , με υψηλής απόδοσης αντιρυπαντικά συστήματα , όπως τριοδικούς καταλύτες και φίλτρα
σωματιδίων .
Χαμηλή περιεκτικότητα θειούχου τέφρας ( <0,8%)
C4 –> Low SAPS με υψηλό HTHS Για χρήση σε υψηλής απόδοσης κινητήρες πετρελαίου , με υψηλής απόδοσης αντιρυπαντικά συστήματα , όπως τριοδικούς καταλύτες και φίλτρα
σωματιδίων .
Χαμηλή περιεκτικότητα θειούχου τέφρας ( <0,5%)
C5 –> Mid SAPS με πολύ χαμηλό HTHS Για χρήση σε υψηλής απόδοσης κινητήρες πετρελαίου ,
με υψηλής απόδοσης αντιρυπαντικά συστήματα , όπως τριοδικούς καταλύτες και φίλτρα σωματιδίων .
Χαμηλή περιεκτικότητα θειούχου τέφρας ( <0,8%)
E# –> Για βαρέα επαγγελματικά οχήματα
E1 –> Δεν ισχύει πλέον
Ε2 –> Δεν ισχύει πλέον . Απλή βασική προδιαγραφή για βαρέα οχήματα.
Ε3 –> Δεν ισχύει πλέον . Βελτιωμένη προστασία και αυξημένα διαστήματα αλλαγής σε σχέση με την Ε2.Παρόλα αυτά μπορεί να χρησιμοποιηθεί περιορισμένα.
Ε4 –> Βελτιωμένη προστασία και αυξημένα διαστήματα αλλαγής σε σχέση με την Ε3.
Κατάλληλη για κινητήρες Euro V.
E5 –> Δεν ισχύει πλέον. Βελτιωμένη προστασία και αυξημένα διαστήματα αλλαγής σε σχέση με την Ε3.
Την διαδέχτηκε η Ε7.
Ε6 –> Χαμηλής εκπομπής ρύπων έκδοση της Ε4, για οχήματα με EGR , με ή δίχως DPF και SCR .
Κατάλληλη για κινητήρες Euro V.
E7 –> Yψηλότερη απόδοσης εκδοχή της Ε5. Για κινητήρες χωρίς DPF ,
και για τους περισσότερους κινητήρες με τεχνολογία EGR & SCR.Κατάλληλη για κινητήρες Euro V
E9 –> Χαμηλής εκπομπής ρύπων έκδοση της Ε7, για οχήματα με EGR , με ή δίχως DPF και SCR .
Κατάλληλη για κινητήρες Euro V.
Το Αμερικανικό Ινστιτούτο Πετρελαίου (API) καθορίζει τις αμερικανικές απαιτήσεις και τα ποιοτικά κριτήρια.
Οι προδιαγραφές καλύπτουν την αγορά βενζινοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων και των πετρελαιοκίνητων επαγγελματικών ,
ενώ δεν υπάρχει προδιαγραφή για πετρελαιοκίνητα επιβατικά.
S ( Service ) # = Κατηγορία Εφαρμογής για Βενζινοκινητήρες
SP –> Εισήχθη τo 2020 για τα νέα οχήματα , σχεδιασμένη να παρέχει βελτιωμένη προστασία στις υψηλές θερμοκρασίες και εδικά στους turbo , μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου ,
συμβατή με μείγματα καυσίμων αιθανόλης και κινητήρες με συστήματα LSPI άμεσου ψεκασμού Αντίστοιχη της ILSAC-GF6A
SN Plus –> Εισήχθη το 2018
SN –> Εισήχθη τέλη του 2010 για τα οχήματα μέχρι κατασκευής του 2019 και παλαιότερα , σχεδιασμένη να παρέχει βελτιωμένη προστασία στις υψηλές θερμοκρασίες ,
να εμποδίζει αποτελεσματικότερα τις επικαθίσεις στα έμβολα και να είναι περισσότερο συμβατό με τα ελαστομερή , σε σχέση με την προγενέστερη προδιαγραφή SM.
Η προδιαγραφή API SN σε συνδυασμό με την αντίστοιχη ILSAC GF-5 διασφαλίζουν ότι ένα υψηλής ποιότητας μοντέρνο λιπαντικό θα παρέχει βελτιωμένη οικονομία καυσίμου , προστασία του turbo , συμβατότητα με συστήματα επεξεργασίας
καυσαερίων
και σταθερότητα λίπανσης με τη χρήση διάφορων τύπων καυσίμων.
SM –> Για χρήση στους περισσότερους σύγχρονους κινητήρες αυτοκινήτων μέχρι το 2010, εισήχθη το 2004.
Τα λιπαντικά ποιοτικής στάθμης SM χαρακτηρίζονται απο αυξημένη αντίσταση στην οξείδωση , βελτιωμένη προστασία απο επικαθίσεις , καλύτερη προστασία έναντι της φθοράς
και καλύτερη απόδοση στις χαμηλές θερμοκρασίες, καθόλη τη διάρκεια ζωής του λαδιού.
SL —> Για κινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων κατασκευής πριν το 2004
SJ –> Για κινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων κατασκευής πριν το 2001
SH –> Για κινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων κατασκευής πριν το 1996
SG –> Για κινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων κατασκευής πριν το 1993
SF –> Για κινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων κατασκευής πρίν το 1988
SE –> Για κινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων κατασκευής πρίν το 1979
SD –> Για κινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων κατασκευής πρίν το 1971
SC –> Για κινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων κατασκευής πρίν το 1967
SB –> Για κινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων κατασκευής πρίν το 1950
SA –> Για κινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων κατασκευής πρίν το 1930
C ( Commercial ) = Για πετρελαιοκινητήρες βαρέων επαγγελματικών οχημάτων.
FA-4 –> Εισήχθη το 2016.Για χρήση σε σύγχρονους ταχύστροφους πετρελαιοκινητήρες τελευταίας γενιάς ,συμβατή με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων του 2017.
Τα λιπαντικά με προδιαγραφή FA-4 είναι σχεδιασμένα να προστατεύουν κινητήρες
με εξελιγμένα συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων , με χρήση καύσιμο diesel περιεκτικότητας σε θείο < 0,0015% κατά βάρος.
CK-4 –> Εισήχθη το 2016.Για χρήση σε σύγχρονους ταχύστροφους πετρελαιοκινητήρες τελευταίας γενιάς ,συμβατή με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων του 2017 .
Τα λιπαντικά με προδιαγραφή CK-4 είναι σχεδιασμένα να προστατεύουν κινητήρες
με εξελιγμένα συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων , με χρήση καύσιμο diesel περιεκτικότητας σε θείο < 0,05% κατά βάρος.
Μπορεί να αντικαταστήσει τα λάδια παλαιότερων προδιαγραφών ανά περίπτωση.
CJ-4 –> Εισήχθη το 2007.Για χρήση σε σύγχρονους ταχύστροφους πετρελαιοκινητήρες , συμβατή με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων του 2010.
Τα λιπαντικά με προδιαγραφή CJ-4 είναι σχεδιασμένα να προστατεύουν κινητήρες
με εξελιγμένα συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων , με χρήση καύσιμο diesel περιεκτικότητας σε θείο 0,05% κατά βάρος.
Μπορεί να αντικαταστήσει τα λάδια παλαιότερων προδιαγραφών ανά περίπτωση.
CI-4 –> Εισήχθη το 2002.Για χρήση σε ταχύστροφους πετρελαιοκινητήρες μεγάλης ιπποδύναμης,
συμβατή με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.
Τα λιπαντικά με προδιαγραφή CΙ-4 είναι σχεδιασμένα να προστατεύουν κινητήρες με εξελιγμένα συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων,
όπως με EGR, με χρήση καύσιμο diesel περιεκτικότητας σε θείο 0,5% κατά βάρος.
Μπορεί να αντικαταστήσει τα λάδια προδιαγραφής CD,CE,CF-4,CG-4,CH-4.
CH-4 –> Εισήχθη το 1998.Για χρήση σε πετρελαιοκινητήρες ,συμβατή με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων του 1998.
Τα λιπαντικά με προδιαγραφή CΗ-4 είναι σχεδιασμένα να προστατεύουν κινητήρες με χρήση καύσιμο diesel περιεκτικότητας σε θείο 0,5% κατά βάρος.
Μπορεί να αντικαταστήσει τα λάδια προδιαγραφής CD,CE,CF-4,CG-4
CG-4 –> Εισήχθη το 1995.Για χρήση σε πετρελαιοκινητήρες , ατμοσφαιρικούς και υπερτροφοδοτούμενους , που λειτουργούν με καύσιμο diesel
περιεκτικότητας σε θείο 0,5% κατά βάρος.
Μπορεί να αντικαταστήσει τα λάδια προδιαγραφής CD,CE,CF-4 .
Μη κατάλληλο για χρήση στους περισσότερους κινητήρες μετά το 2009
CF , CF-2 , CF-4 –> Εισήχθησαν πρίν το 1994.Για χρήση σε πετρελαιοκινητήρες , ατμοσφαιρικούς και υπερτροφοδοτούμενους .
Μη κατάλληλο για χρήση στους περισσότερους κινητήρες μετά το 2009
CE –> Για κινητήρες diesel κατασκευής πρίν το 1994
CD –> Για κινητήρες diesel κατασκευής πρίν το 1994
CC –> Για κινητήρες diesel κατασκευής πρίν το 1990
CB –> Για κινητήρες diesel κατασκευής πρίν το 1961
CA –> Για κινητήρες diesel κατασκευής πρίν το 1959
Προδιαγραφές – Εγκρίσεις κατασκευαστών αυτοκινήτων (ΟΕΜ) .
Οι κατασκευαστές απαιτούν πλέον τη χρήση λαδιών που πληρούν τις δικές τους νόρμες.
Προδιαγραφές Mercedes-Benz Daimler
MB 228.1–> Πολύτυπα λάδια για υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες.
ΜΒ 228.3 –> Υπερυψηλής απόδοσης λιπαντικό πετρελαιοκινητήρων (SHPD) ,
για υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες με εκτεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού μέχρι 45,000 km
ΜΒ 228.5 –> Εξαιρετικά υψηλής απόδοσης λιπαντικό πετρελαιοκινητήρων (UHPD) , για κινητήρες turbo υψηλής πίεσης .
Εκτεταμένα διαστήματα αλλαγής μέχρι 45,000 km σε ελαφρά φορτηγά
και μέχρι 160,000 km σε βαρέα φορτηγά με σύστημα ένδειξης διαστημάτων συντήρησης.
ΜΒ 228.51 –> Για εξαιρετικά υψηλής απόδοσης πετρελαιοκινητήρες με φίλτρο σωματιδίων και προδιαγραφή εκπομπής καυσαερίων Euro IV.
MB 229.1 –> Λιπαντικά για βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες .
Αυστηρότερες απαιτήσεις απο των ACEA A2/A3 & B2/B3.
MB 229.3 –> Πλήρως συνθετικά λιπαντικά , όμοια με την 229.1 αλλά με εκτεταμένα διαστήματα αλλαγής , μέχρι 30,000 km
MB 229.31 –> Λιπαντικά κινητήρα για επιβατικά αυτοκίνητα με σύστημα αντιρύπανσης και απαίτηση χαμηλής περιεκτικότητας σε τέφρα.
ΜΒ 229.5 –> Λιπαντικά κινητήρα για επιβατικά αυτοκίνητα με εκτεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού
μέχρι και 20,000 km . Εγκεκριμένες ρευστότητες : 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 ανάλογα τον κινητήρα.
MB 229.51 –> Λιπαντικά κινητήρα για επιβατικά αυτοκίνητα με σύστημα αντιρύπανσης και εκτεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού μέχρι και 20,000 km . Low SAPS & Euro IV + . Εγκεκριμένες ρευστότητες : 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40,5W-50 ανάλογα τον κινητήρα.
MB 229.52 –> Λιπαντικά κινητήρα για αυτοκίνητα με σύστημα αντιρύπανσης EURO 6 και εκτεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού
Παράδειγμα κινητήρες Bluetec , CDI με DPF , SCR και Assyst Plus
Προδιαγραφές Group BMW
(BMW,Mini,Rolls-Royce)
Longlife-98 –> Για οχήματα BMW κατασκευής μέχρι το 2002 . Μη εφαρμόσιμη σε κανένα μοντέλο κατασκευής μετά το 2009 Μπορεί να αντικαταστήσει το λάδι BMW Special.
Longlife-01 –> Για οχήματα BMW κατασκευής μετά το 2002.
Πλήρως συνθετικό λιπαντικό με ιδιότητες Long Life
Μπορεί να αντικαταστήσει το λάδι BMW Special & BMW Longlife-98
Longlife-04 –> Για όλα τα οχήματα BMW κατασκευής απο το 2004 και μετά εξοπλισμένα με συστήματα αντιρύπανσης και για χρήση εκτεταμένων διαστημάτων συντήρησης.
Πλήρως συνθετικό λιπαντικό με ιδιότητες Long Life.
Αφορά λιπαντικά με ιξώδες 0W30,0W40,5W30 και 5W40.
Συνήθως είναι απαραίτητη σε οχήματα BMW που είναι εφοδιασμένα με DPF – φίλτρο σωματιδίων Αντικαθιστά τις παλαιότερες προδιαγραφές Longlife-98 και Longlife-01
LL12 –> Λιπαντικό με ιξώδες 0W-30 Για οχήματα BMW κατασκευής απο το 2013 και μετά εξοπλισμένα με συστήματα αντιρύπανσης και για χρήση εκτεταμένων διαστημάτων συντήρησης.
Κατάλληλο για κινητήρες diesel με κωδικούς Nx7K1, Nx7U1, Nx7O1
Επίσης εφαρμόζεται σε κινητήρες βενζίνης
Δεν είναι κατάλληλο για κινητήρες με 2 ή 3 turbo
LL14+ –> Για οχήματα BMW κατασκευής απο το 2014 και μετά
εξοπλισμένα με συστήματα αντιρύπανσης και για χρήση εκτεταμένων διαστημάτων συντήρησης.
Εφαρμογή μόνο σε κινητήρες βενζίνης : N20, Bx8
Δεν είναι κατάλληλο για κινητήρες πετρελαίου
LL17-FE –> Για οχήματα BMW που απαιτούν προδιαγραφές Low Saps , επιπεδου ACEA C5 και αφορά λιπαντικό με ιξώδες 0W20
Εφαρμογή σε κινητήρες βενζίνης και ντίζελ
Προδιαγραφές VW Group [VAG] – ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda,Bentley,Bugatti,Lamborghini,Porsche).
VW 501 01 –> Πολύτυπα λάδια κινητήρα χωρίς χαρακτηριστικά χαμηλού ιξώδους , κατάλληλα για βενζινοκινητήρες και ατμοσφαιρικούς πετρελαιοκινητήρες.
Για κινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων κατασκευής πρίν το 2000
VW 502 00 –> Λιπαντικά χαμηλού ιξώδους , κατάλληλα για βενζινοκινητήρες που λειτουργούν σε δύσκολες συνθήκες.
VW 503 00 –> Υπερκαλύπτει την 502 00, προσφέρει εκτεταμένα διαστήματα αλλαγής για 30,000 km ή δύο έτη.
VW 503 01 –> Για υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες με εκτεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού , περιλαμβάνει και εξειδικευμένες εφαρμογές.
VW 504 00 –> Πρόσφατη προδιαγραφή LONGLIFE III για βενζινοκινητήρες με ή χωρίς εκτεταμένα διαστήματα συντήρησης
VW 505 00 –> Λιπαντικό πετρελαιοκινητήρων για όλες τις εποχές.
VW 505 01 –> Λιπαντικό πετρελαιοκινητήρων για όλες τις εποχές, με σύστημα ψεκασμού αντλίας-μπέκ (PD)
VW 506 00 –> Λιπαντικό πετρελαιοκινητήρων για εκτεταμένα διαστήματα συντήρησης 50,000 km ή δύο έτη.
VW 506 01 –> Λιπαντικό πετρελαιοκινητήρων με σύστημα ψεκασμού αντλίας-μπέκ (PD) και εκτεταμένα διαστήματα συντήρησης, περιλαμβάνει και εξειδικευμένες εφαρμογές.
VW 507 00 –> Προδιαγραφή LONGLIFE III πετρελαιοκινητήρων με ή χωρίς εκτεταμένα διαστήματα συντήρησης Longlife ,Low SAPS ,Euro IV, εξοπλισμένα με συστήματα αντιρύπανσης .
VW 508 00-509 00 –> Νέος αυνδυασμός LONGLIFE IV προδιαγραφών κινητήρων βενζίνης 508
00
και πετρελαιοκινητήρων 509 00 με ιξώδες 0W-20 Μη συμβατή με προηγούμενες προδιαγραφές της VW
—
Προδιαγραφές VW Group [VAG] – ΚΙΒΩΤΙΩΝ (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda,Bentley,Bugatti,Lamborghini,Porsche)
VW G 009 317 –> Λιπαντικό για μηχανικές και αυτόματες μεταδόσεις με 6 ταχύτητες
VW G 052 145 A2 –> Συνθετική βαλβολίνη με ιξώδες SAE 75W90 για εμπρός και πίσω διαφορικά.
Εφαρμόζεται και σε μπλοκέ
VW G 052 162 A2 –> Ειδικό υδραυλικό λιπαντικό ATF , Κατάλληλο για αυτόματες μεταδόσεις ZF
,
με 4 και 5 ταχύτητες . Μη κατάλληλο για 6τάχυτες εκδόσεις
VW G 052 171 –> Βαλβολίνη με ιξώδες SAE 70W75
Προδιαγραφές Group Ford
( Ford , Lincoln , Mazda)
WSS-M2C913-A –> Για κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου απο το 1998 και μετά.
Αντικατεστάθη απο την WSS-M2C913-B
WSS-M2C913-Β –> Για κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου ,
με εξαίρεση τα μοντέλα Ford Focus RS (2009 και μετά) και Ford Galaxy 1.9 TDi-PD
WSS-M2C913-C –> Για κινητήρες Duratec & Duratorq απο το 2009 και μετά.
Υπερκαλύπτει την προηγούμενη προδιαγραφή WSS-M2C913-B και άρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε παλαιότερα μοντέλα.
WSS-M2C913-D –> Για κινητήρες Diesel Euro 4 -5 απο το 2012 και μετά.
WSS-M2C917-Α –> Για κινητήρες Ford TDi-PD
WSS-M2C925-B –> Για κινητήρες Euro 5 με ιξώδες 5W-20
WSS-M2C934-B –> Για ορισμένους πετρελαιοκινητήρες απο το 2009 και μετά , Low SAPS
WSS-M2C937-A –> Για ορισμένους κινητήρες Durateq από το 2009 και μετά
WSS-M2C948-B –> Για κινητήρες Ecoboost Euro 5 με ιξώδες 5W-20 κυρίως από το 2012 και μετά
WSS-M2C950-A –> Για κινητήρες με ευέλικτα διαστήματα αλλαγής λιπαντικού Euro 6 κυρίως από το 2016 και μετά
Προδιαγραφές Group GM-General Motors
(Opel , Chevrolet , Cadillac , Buick , GMC , Vauxhall , Holden)
GM-LL-A-025 –> Λάδι βενζινοκινητήρων για ορισμένα οχήματα κατασκευής απο το 2002 και μετά.
Μέγιστο διάστημα αλλαγής 30,000 km ή δύο έτη
.
GM-LL-B-025 –> Λάδι πετρελαιοκινητήρων για ορισμένα οχήματα κατασκευής απο το 2002 και μετά.
Μέγιστο διάστημα αλλαγής 50,000 km ή δύο έτη.
Dexos 2 –> Η πιο πρόσφατη προδιαγραφή για οχήματα της GM απο το 2010 και μετά.
Συμβατή με τις προηγούμενες GM-LL-A-025 & GM-LL-B-025
Προδιαγραφές Group Renault
(Renault , Dacia , Samsung Motors)
RN0700 –> Για ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες ,συμβατή με Renault “0” level tests και ACEA A3/B4 ή A5/B5.Για χρήση σε κινητήρες όπως π.χ. ο F4R – 2.0 16V και άλλους.
RN0710 –> Για κινητήρες βενζίνης (νορμάλ & υπερτροφοδοτούμενους) και πετρελαίου , χωρίς DPF , συμβατή με Renault “1” level tests και ACEA A3/B4 .
Για χρήση σε κινητήρες όπως π.χ.ο F9Q – 1.9 dCi και άλλους.
RN0720 –> Για κινητήρες πετρελαίου με συστήματα αντιρύπανσης ( DPF ) συμβατή με Renault “2” level tests και ACEA C3+,C4 Για χρήση σε κινητήρες
όπως π.χ. o M9Rb – 2.0 dCi και άλλους Κατασκευής κυρίως από το 2008 και μετά
RN17 –> Έτος εφαρμογής 2019 .Για κινητήρες TGDI υπερτροφοδοτούμενους άμεσου ψεκασμού ,
συμβατή με προδιαγραφές Euro6
Προδιαγραφές Group PSA
Peugeot – Citroen
PSA B71 2290 –> Εισήχθη το 2009.για κινητήρες με φίλτρο σωματιδίων και εκπομπές ρύπων Εuro V.Σχετική της ACEA C2 , C3 και επιπλέον καλύπτει και πρόσθετες δοκιμές της PSA.
PSA B71 2294 –> Εισήχθη το 2009.Σχετική της ACEA A3/B4
PSA B71 2295 –> Για οχήματα κατασκευής πρίν το 1998 .Σχετική της ACEA A2/B2
PSA B71 2296 –> Εισήχθη το 2009.Σχετική της ACEA A3/B4 και A5/B5
PSA B71 2300 –> Σχετική της ACEA A3/B3 για παλαιούς κινητήρες
PSA B71 2312 –> Low Saps. Για κινητήρες π.χ. BlueHDI . Ιξώδες 0W-30 Σχετική της ACEA C1 , C2